Logotyp to wizytówka firmy, podstawowy element jej wizerunku na zewnątrz. Nie może być więc przestarzały i nieatrakcyjny. Warto zwrócić uwagę na jego zbieżność z prowadzonym biznesem i aktualnymi trendami. Firma Solpin postanowiła podsumować 5 lat działalności i zaktualizować strategię, a przy tym identyfikację wizualną wraz z logo.
W tym czasie zespół prowadzący doradztwo z zakresu marketingu i PR zdominował działalność firmy. Outsourcing w tym zakresie jest coraz bardziej popularny. Firma przekonuje coraz szersze grono z sektora MŚP, jak również mikrofirm czy wręcz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, że rozpoznawalność, medialność i zaistnienie w świadomości klientów jest jak najbardziej w ich zasięgu. Również różne branże, które korzystały z usług firmy Solpin miały wpływ na kształtowanie jej tożsamości. Wraz z klientami rozwija się przecież również usługodawca.
Nowe logo musiało pozwolić na ukazanie dominującej roli jednego obszaru działań firmy. Nie mogło jednak ekspertom z innych zakresów oferty utrudniać pozyskiwania nowych klientów. Tym bardziej, że doradztwo biznesowe zwykle wspiera marketing i PR i to nie tylko w działaniach koncepcyjnych. Pozwala profesjonalistom z firmy Solpin spojrzeć na biznes klienta jako całość, a więc również zwiększanie sprzedaży i zysk, a nie jedynie na wycinek działań. Celem było logo wyraziste i przyjazne, a przy tym proste.
Efekt to nowe logo, które posiada również dodatkową linię specjalnie dla marketingu i PR.
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/solpin-z-nowym-logo